Az Ericsson nyitott innovációs teret alapít Budapesten

forrás: Prím Online, 2015. május 28. 08:36

Az Ericsson nyitott innovációs teret alapít budapesti kutatás-fejlesztési központjában, az  úgynevezett "Garázs" teret biztosít a mobil szolgáltatók, a vállalkozások, a fejlesztők, az egyetemek és a végfelhasználók együttműködésére

Az új technológiai inkubátor laboratórium az infokommunikációs technológiai (IKT) iparág számára olyan fontos témákon dolgozik majd, mint a felhő alapú infrastruktúra, a virtualizáció, az 5G és az IoT (Internet of Things). A nyitott innovációs tér tevékenységei közé tartozik majd a technológiafejlesztés, integráló tevékenységeken keresztül megvalósuló szorosabb együttműködés, közös innováció és prototípusfejlesztés, továbbá bemutatók szervezése az operátorok és a vállalkozások számára.
 

Valter D'Avino, az Ericsson nyugat- és közép-európai régiójának vezetője kifejtette, hogy a Garázs első lépésként a felhő alapú infrastruktúrára és a virtualizációra összpontosít majd. Hozzátette: "Úgy gondoljuk, hogy ez a terület átalakítja majd az új szolgáltatások piacra kerülését."
 

A közlemény idézi Péceli Gábort, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) rektorát, aki a közlemény szerint elmondta: "Ez az új kezdeményezés meglátásom szerint eszköz arra, hogy közös tevékenységeinket egy magasabb szinten folytassuk, ahol az iparág kiaknázhatja az eredményeinket és építhet rájuk. Kutatómunkánk ipari alkalmazása inputként szolgálhat az oktatásunk számára, és a mérnökök új generációját vértezheti fel ezzel a naprakész és gyakorlati tudással." A rektor hozzátette, hogy a BME már több mint 23 éve együttműködő partnere az Ericssonnak.
 

Chris Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a közlemény szerint nagyszerű kezdeményezésnek tartja az Ericsson Garázst. Véleménye szerint  "remek hely lesz, ahol valamennyi szereplő összefoghat, együttműködhet egymással és a különböző iparágakon átnyúló innovatív szolgáltatásokkal jelenhet meg a piacon."

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09