Mobilalkalmazással fejlesztik a fiatalok politikai ismereteit Őrvidéken
Mobilalkalmazással fejlesztik a fiatalok politikai ismereteit Őrvidéken (Burgenlandban), a kezdeményezés az osztrák tartomány által indított képzési program része.
Az alkalmazás a politikai berendezkedést és működést magyarázza, a kérdések helyes megválaszolásával virtuális politikai karriert is be lehet futni", és el lehet jutni akár a - jelképes - tartományi vezetői címért is. A kérdések között Burgenland tartományra, Ausztriára és az Európai Unióra vonatkozók egyaránt vannak.
A mobilapplikációt Peter Filzmaier politológus, a bécsi Stratégiai Kutatóintézet (Institut für Strategieanalysen) vezetőjének szakmai irányításával fejlesztették ki. A szakértő elmondta: ma a politikai ismeretek egyre inkább az interneten és a közösségi média csatornáin keresztül terjednek.
Filzmaier úgy vélte, nemcsak Ausztriában, hanem az egész német nyelvterületen is egyedülálló a most bemutatott kezdeményezés.
Az Android és iOS operációs rendszerre ingyenesen letölthető mobilalkalmazás célcsoportja a 14 év feletti korosztály. A programban egyelőre 362 kérdést kell megválaszolni, amelyeket egy újságírókból álló csapat állított össze. A politológus szerint továbbfejleszthető lenne az alkalmazás úgy is, hogy a felhasználók fogalmazzanak meg kérdéseket egymásnak.
A Demokratie-App elnevezésű mobilalkalmazás annak a tartományi programnak a része, amellyel a fiatalok politikai ismereteit fejlesztik. Ennek keretében március közepén - a bécsi kutatóintézettel és a burgenlandi főiskolával közösen - ingyenes továbbképzést indítottak Burgenlandban.
Kapcsolódó cikkek
- A tüdődaganat kialakulásának kockázatát mutatja ki egy mobilalkalmazás
- A tüdődaganat kialakulásának kockázatát mutatja ki egy mobilalkalmazás
- Előregisztráció a Google Play alkalmazásokra
- Előregisztráció a Google Play alkalmazásokra
- Eladnád az ismerőseidet a hírnévért vagy a szabadságért?
- Eladnád az ismerőseidet a hírnévért vagy a szabadságért?
- Safer Internet Program: több mint 7 ezer megkeresés érkezett a segélyvonalra
- Safer Internet Program: több mint 7 ezer megkeresés érkezett a segélyvonalra
- Népszerű a MÁV-START Vonatinfó mobilalkalmazása
- Népszerű a MÁV-START Vonatinfó mobilalkalmazása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.