Egymillió ember életét könnyítheti meg a Singularity University pályázatával
A NASA és Google által alapított amerikai egyetem, a Singularity University negyedszer hirdeti meg a regionális Global Impact Competition versenysorozatát olyan projektre, amelyek legalább egymillió ember életét teszik jobbá a közép- és kelet-európai térségben.
A megméretésre március 8-ig várják a jelentkezéseket a verseny weboldalán - közölte a Design Terminál, a Singularity University CEE fő partnere és kiemelt szakmai támogatója kedden az MTI-vel. A nyertes 30 ezer dollár értékű ösztöndíjban részesül, amely a Singularity University idei nyári Graduate Studies Programban (GSP) való részvételt biztosítja.
Az ösztöndíj a tandíjat és a szállás költségét foglalja magában, az utazást nem fedezi. A következő országokból lehet jelentkezni a versenyre: Ausztria, Bulgária, Csehország, Észtország, Horvátország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Macedónia, Magyarország, Moldova, Montenegró, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia és Ukrajna.
A NASA Research Parkban lévő Singularity University központi oktatási programja, a Graduate Studies Program (GSP) tíz hétre a Szilícium-völgybe gyűjti a jövő vezetőit, vállalkozóit a világ minden pontjáról, hogy egymással csapatokat alkotva a globális problémákra keressenek technológiai választ.
Az egyetem nyári képzéséhez a Google 1,5 millió dollár támogatással járul hozzá évente az elkövetkező két évben, hogy azok a jelentkezők is lehetőséget kapjanak a GSP-n való részvételre, akik képességeik és képzettségük alapján ugyan bekerülnének, de nem tudják kifizetni a 30 ezer dolláros tandíjat. A döntőbe jutó versenyzők rangos zsűri előtt mutatják be projektjeiket. A zsűriben a SU oktatói, valamint nagyvállalatok regionális vezetői foglalnak helyet.
A Global Impact Competition CEE verseny döntője április 9-én lesz Budapesten, a Design Terminál társszervezésében.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország az EU-mezőny alsó harmadában van digitalizáltság szempontjából
- Magyarország az EU-mezőny alsó harmadában van digitalizáltság szempontjából
- Rekordszámú induló a a Sony World Photography Awardson
- Rekordszámú induló a a Sony World Photography Awardson
- Pályázat háromdimenziós nyomtatási technológiával készülő műalkotásokra
- Pályázat háromdimenziós nyomtatási technológiával készülő műalkotásokra
- Kihirdették a „Digitális Esély 2014” pályázat győzteseit
- Kihirdették a „Digitális Esély 2014” pályázat győzteseit
- Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
- Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.