Amerikában már Bitcoinnal is lehet fizetni az Xbox és a Windows online boltokban
A redmondi techóriás, a Microsoft lehetővé tette a felhasználók számára, hogy online áruházaiban már virtuális pénzzel is fizethessenek. Azonban csak azok számára elérhető ez a szolgáltatás, akik az Egyesült Államokban élnek.
Az USA-ban élők akár Bitcoinnal is fizethetnek a Microsoft online boltjaiban. Bármilyen appot, játékot, zenét vagy videót be leeht szerezni a virtuális fizetőeszköz segítségével. A Windows, Windows Phone, az Xbox Games, az Xbox Music és az Xbox Videó áruházakban lehet Bitcoinnal vásárolni.
A vállalat arra figyelmeztetett, hogy van egy limit. Minimum 100 dollár értékben kell vásárolnia annak, aki Bitcoinnal szeretne fizetni. A szolgáltatás pedig csak az Egyesült Államokban érhető el és csak digitális termékekre vonatkozik. Tehát például a Microsoft Lumia telefonok nem esnek bele a kalapba.
Sem a Microsoft, sem pedig a Bitpay nem beszélt az együttműködés részleteiről. A Microsofthoz más technológiai vállalatok is csatlakoznak, mint például a Dell, aki a legtöbb termék és szolgáltatás esetében elfogadja a virtuális pénzt. A PayPal is együttműködik a Coinbase-zel, hogy segítsen az online áruházakban a Bitcoin elfogadásában, habár még mindig nem lehet őket hozzáadni a digitális pénztárcához. A kiskereskedelmi óriás Amazon azonban eddig még ellenállt a digitális valutának.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Egy éves hazánkban az eMAG
- Magyarországon is indul a Kódolás Órája
- Bitcoinnal is lehet fizetni a román mobilPay rendszerben
- A kedvező ár nem az egyedüli hajtóereje az online és mobil vásárlás terjedésének
- Ingyenes otthoni Office 365 használattal bővül a Tisztaszoftver program
- Akár buszmegállóban is vásárolhatunk a Tescóból
- Office újdonságok egy csokorban
- A Windows XP ismét veszített népszerűségéből
- Már Skype-olhatnak is az Office Online felhasználók
- Legjobb munkahelyek - dobogón a Microsoft
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.