Amerikában már Bitcoinnal is lehet fizetni az Xbox és a Windows online boltokban

Czipperer Dia, 2014. december 11. 14:55

A redmondi techóriás, a Microsoft lehetővé tette a felhasználók számára, hogy online áruházaiban már virtuális pénzzel is fizethessenek. Azonban csak azok számára elérhető ez a szolgáltatás, akik az Egyesült Államokban élnek.

Az USA-ban élők akár Bitcoinnal is fizethetnek a Microsoft online boltjaiban. Bármilyen appot, játékot, zenét vagy videót be leeht szerezni a virtuális fizetőeszköz segítségével. A Windows, Windows Phone, az Xbox Games, az Xbox Music és az Xbox Videó áruházakban lehet Bitcoinnal vásárolni.

 

A vállalat arra figyelmeztetett, hogy van egy limit. Minimum 100 dollár értékben kell vásárolnia annak, aki Bitcoinnal szeretne fizetni. A szolgáltatás pedig csak az Egyesült Államokban érhető el és csak digitális termékekre vonatkozik. Tehát például a Microsoft Lumia telefonok nem esnek bele a kalapba.

 

Sem a Microsoft, sem pedig a Bitpay nem beszélt az együttműködés részleteiről. A Microsofthoz más technológiai vállalatok is csatlakoznak, mint például a Dell, aki a legtöbb termék és szolgáltatás esetében elfogadja a virtuális pénzt. A PayPal is együttműködik a Coinbase-zel, hogy segítsen az online áruházakban a Bitcoin elfogadásában, habár még mindig nem lehet őket hozzáadni a digitális pénztárcához. A kiskereskedelmi óriás Amazon azonban eddig még ellenállt a digitális valutának.

 

Forrás: Engadget.com

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14