Újra a magyar Ustream lett a legjobb élő videó platform
A tavalyihoz hasonlóan idén is a Ustream nyerte a Streaming Media Readers’ Choice Awards “Legjobb élő videó platform” kategóriáját. A világ vezető szakmai orgánuma, a Streaming Media magazin díját a felhasználók szavazatai alapján nyerte el az egyik legsikeresebb magyar startup, melynek havonta 80 millió felhasználója van világszerte.
A magyar Ustream lett a legjobb élő videó platform a Streaming Media Readers’ Choice Awards versenyén. Tavaly is nyertek, idén pedig két kategóriában került a legjobb három közé, és mindkét kategóriát meg is nyerte: Legjobb élő videó platform, Legjobb videó alapú hirdetési megoldás (Ustream LiveAd).
Fehér Gyula, a Ustream társalapítója és technológiai igazgatója szerint az elismerés értékét növeli, hogy a díjat a felhasználók szavazatai alapján ítélték oda, csakúgy mint 2013-ban, amikor szintén a Ustream lett a kategória győztese. Úgy véli, a LiveAd hirdetési megoldásuk díjazása azt bizonyítja, hogy a Ustream vállalati felhasználói is elégedettek a fejlesztéseinkkel.
Kapcsolódó cikkek
- Átadták a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság kitüntetéseit
- Összegszerűségben is vetekszik a Nobel-díjakkal az informatika csúcsdíja
- Díjazták MÁV-START ingyenes wifijét
- A zanza.tv videós oktatóportál segít az egyéni tanulásban
- Innovációs díjat nyert a G Data
- Timelapse videó készült a Százlábú híd 700 tonnás acélszerkezetének beállításáról
- BID díjat kapott a Noreg Párizsban
- Lenyűgöző felvételek a Sony HDR-AZ1 Action Cam Minivel
- Yahoo és Outlook támogatást kap az androidos Gmail alkalmazás
- Az állatkert 3D-ben [Videó]
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.