Számos tartalom táblagépen vagy okostelefonon a Lufthansa közepes távolságú járatain
Nemrég bevezetett szolgáltatása keretében a Lufthansa hollywoodi filmek, tévésorozatok, zenei és digitális tartalmak széles választékát kínálja egyes közepes távolságú járatain.
A Lufthansa közepes távolságú járatain ezentúl sikerfilmek, sorozatok, napilapok is elérhetőek lesznek vezeték nélküli csatlakozással saját táblagépen vagy okostelefonon.
A kínálatban akár nyolc nyelven megnézhető filmek, népszerű televíziós sorozatok és 100 CD felvételei szerepelnek – a klasszikus zenétől a rockon és popon keresztül a hangoskönyvekig. Az utasok a Lufthansa sokféle rádióprogramjához, napilapokhoz, magazinokhoz és elektronikus újságokhoz, valamint járatinformációkhoz is hozzáférnek. Emellett márkás utazási, elektronikai, életstílus- és sporttermékeket rendelhetnek meg kényelmesen, a repülőgép fedélzetén otthoni szállítással a Lufthansa WorldShopban. A szolgáltatás a kezdeti időszakban a rendszerrel felszerelt húsz Airbus A321 utasai számára lesz elérhető a Tel-Avivba, Ashgabatba, Bakuba és a Kanári-szigetekre közlekedő járatokon.
Igénybevételéhez az utasoknak indulás előtt le kell tölteniük a Lufthansa alkalmazását (amely a programhoz hasonlóan ingyenes) vagy a noteszgépekhez szánt Microsoft Silverlight böngésző-plugint. A fedélzeten ezután saját maguk állíthatják össze saját szórakoztató programjukat.Az applikáció Android és iOS alapú eszközökre is elérhető.
Az innovatív új szolgáltatás a Lufthansa System által kifejlesztett BoardConnect platformra épül. A WiFi-infrastruktúrán működő megoldáshoz nincs szükség bonyolult kábelezésre az üléseknél. Az utastér vezeték nélküli hozzáférési pontjait a Lufthansa Technik fejlesztette és telepítette.
Kapcsolódó cikkek
- Új trójai fertőzi az androidos mobilokat
- A világ első öt üzemmódú notebookja – Asus Transformer Book V
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- A táblagéppiac számokban
- Közel 1 milliárd okostelefont adtak el tavaly
- Amerikában az Apple uralja az okostelefon piacot
- Amerikában az Apple lekörözte a Samsungot
- Egyszerre lesz Android és Windows Phone a HTC telefonokon?
- Lemaradásban az Android az alkalmazások terén
- USA: a felhasználók közel fele iOS-t használ
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.