Bemutatkozik Pepper, a robot
Ezer roboteladót állít munkába a Nestlé svájci élelmiszer-ipari konszern Japánban, hogy kapszulás kávéfőzőit árusítsa.
A Peppereket decembertől tervezik pult mögé állítani azokban a japán szupermarketekben és más boltokban, ahol a Nestlé kapszulás kávéfőzőjét árusítják. A kerekeken guruló kis robotok hasára érintőképernyős táblagépet szereltek.
A Pepperek felvilágosítást tudnak adni a különféle termékekről, és interaktív, úgyszólván természetes párbeszédet képesek folytatni a vevőkkel arról, hogy ízlésükhöz, szokásaikhoz milyen gép lenne megfelelő.
Néhány Peppert már bevetettek a SoftBank tokiói üzleteiben. A milliárdos Szon Maszajosi, a cégcsoport tulajdonosa a legnagyobb elismeréssel beszél ezekről a kicsi, félig-meddig emberforma robotokról, amelyeket februártól szélesebb körben, a vevőközönségnek is szeretne árusítani.
Kapcsolódó cikkek
- Peking új kedvencei a francia óriásrobotok
- Internet Hungary: átveszik felettünk az irányítást a gépek?
- YuMi, az emberek és robotok jövőbeni együttműködésének a hírnöke
- Robottechnológia Soroksáron
- Kézhez hozza a dokumentumokat a Fuji Xerox robotnyomtatója
- A mosogatógép feltöltésére is képes robotot terveztek
- ABB-robotok a Royal Caribbean új Quantum Class hajóinak fedélzetén
- Átkelt egész Észak-Amerikán az autóstoppos robot
- Robotok főznek és szolgálnak fel egy új kelet-kínai étteremben
- Magát rakja össze az origami ihlette új robot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.