A Webox előnyeit már a vaterázók is élvezhetik
Külföldön évek óta bevett szokás a csomagküldő terminálok használata, melynek igénybevételére már a hazai online vásárlóknak is lehetősége van. A közelmúltban a Vatera is csatlakozott a Webox szolgáltatást kínáló oldalakhoz. Október 27-től a bevezető kampány keretében a Vaterán megrendelt termékek kiszállítása ingyenes a csomagküldő terminálokon keresztül.
Országszerte egyre több ponton érhető el a Webox innovatív csomag átadó/átvevő rendszere. A kiválasztott terminál a nap 24 órájában használható csomagfeladásra és átvételre. Nincs sorban állás, adminisztráció, vagy futárra várás, mindez a felhasználók kényelmét szolgálja. A Webox terminálok országszerte bevásárlóközpontoknál, benzinkutaknál, élelmiszer áruházaknál vannak elhelyezve, hogy biztosítva legyen az állandó és biztonságos hozzáférés.
Ha megérkezik a várt csomag, a felhasználó SMS tájékoztatást kap, de az online csomagkereső szolgáltatás segítségével is folyamatosan nyomon követheti a vásárolt termék útját. Az érintőképes terminálok QR-kóddal vagy azonosítószámmal működnek, és bankkártyás fizetés elfogadására is alkalmasak.
A Vatera, mint a hazai e-kereskedelem meghatározó és úttörő szereplője az elsők között csatlakozott ahhoz az innovatív rendszerhez, amelyet a csomagátadó automaták hálózata képvisel. A Vatera számára kialakított, kedvezményes díjazással a Webox rendszere jó eséllyel lesz vetélytársa más futárszolgálatok hasonló szolgáltatásainak.
„A biztonságos vásárlói program sikeres bevezetése után egy újabb kényelmi szolgáltatást kínálunk felhasználóink számára. A Webox segítségével a rendelt termékeket a korábbinál is gördülékenyebben és rugalmasabban vehetik át vásárlóink. Úgy gondoljuk, hogy a Webox csomagátadó automatái remekül ki tudják majd elégíteni a vaterás felhasználók igényeit. Az automaták használata a nap 24 órájában, gyakorlatilag sorban állás nélkül lehetséges, így többletszolgáltatást nyújtanak a többi, már működő átvételi pontos rendszerhez képest” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. piacterek üzletág vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Kimaradások voltak az Instagram szolgáltatásában
- Biztonságosabb lesz az adásvétel a Vaterán
- HBO GO a UPC Direct kínálatában
- Sikeres a videótolmács szolgáltatás tesztelése
- Webox csomagátadó automaták – a még rugalmasabb vásárlás
- Növekvő árbevétel a Telenor Magyarországnál
- Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését
- Egyre többen keresik a HbbTV-szolgáltatást
- Van élet a mobilon túl?
- A Gartner a legjobbak közzé sorolta a Xeroxot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.