A JátékNet webáruház 2014-ben az Ország Boltja
Megvan az idei év Ország Boltja verseny győzetes. A JátékNet webáruház kapta ezt a megtisztelő címet, ráadásul kategóriája összes díját is sikerült megszereznie.
Júliusban indult útjára az Ország Boltja verseny, melyet az Árukereső.hu indított. A cél az volt, hogy kiderüljön, mely webáruházakat tartják a legjobbnak a fogyasztók a különféle kategóriákban. A megmérettetés immáron negyedik éve zajlik, idén pedig a JátékNet vehette át a legrangosabb elismerést. A webáruház azonban nem csupán az Ország Boltja címet érdemelte ki, ugyanis kategóriájában minden elismerést elnyert.
A versenyben több mint 600 online bolt (626) vett részt, és a vásárlók dönthettek arról, ki kapja a népszerűségi és minőségi díjakat. Összesen 357 webáruáz indult a népszerűségi kategóriában, és több mint 83 ezer szavazatt érkezett. Ez jelentős fejlődés a tavalyi évhez képest, az aktivitás 24%-os növekedést mutat. A minőségi díj kategóriájában 464-en versenyeztek. Mindez annak köszönhető, hogy számos bolt csatlakozott az Árukereső Megbízható Bolt programjához.
Összesen 30 díjat adtak át, ebből 12 minőségi, valamint 17 népszerűségi díj talált gazdára. A JátékNet kapta az esemény legnagyobb elismerését, az Ország Boltja kitünetést, azonban Játék kategóriában minőségi és népszerűségi díjakért folyó versenyben is első helyen szerepelt.
Kapcsolódó cikkek
- A British Museummal gyarapodik a Minecraft
- Asus G551 és G771: új játékhoz optimalizált noteszgépek
- Alienware Area-51: visszatért és jobb, mint valaha
- Dollármilliárdokat fizet a Microsoft a játékgyártó Minecraftért
- Az Xbox One nem muzsikál túl jól Japánban
- Megjelent a Rovio új játéka – Angry Birds Stella [Videó]
- Facebookon is feltölthetik egyenlegüket a telenorosok
- Erőteljes növekedést mutat az Online Kiskereskedelmi Index
- ASUS Rampage V Extreme alaplap extrém túlhajtáshoz optimalizálva
- PayPal: 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi forgalma
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.