A JátékNet webáruház 2014-ben az Ország Boltja

Czipperer Dia, 2014. október 10. 13:45

Megvan az idei év Ország Boltja verseny győzetes. A JátékNet webáruház kapta ezt a megtisztelő címet, ráadásul kategóriája összes díját is sikerült megszereznie.

Júliusban indult útjára az Ország Boltja verseny, melyet az Árukereső.hu indított. A cél az volt, hogy kiderüljön, mely webáruházakat tartják a legjobbnak a fogyasztók a különféle kategóriákban. A megmérettetés immáron negyedik éve zajlik, idén pedig a JátékNet vehette át a legrangosabb elismerést. A webáruház azonban nem csupán az Ország Boltja címet érdemelte ki, ugyanis kategóriájában minden elismerést elnyert.

 

A versenyben több mint 600 online bolt (626) vett részt, és a vásárlók dönthettek arról, ki kapja a népszerűségi és minőségi díjakat. Összesen 357 webáruáz indult a népszerűségi kategóriában, és több mint 83 ezer szavazatt érkezett. Ez jelentős fejlődés a tavalyi évhez képest, az aktivitás 24%-os növekedést mutat. A minőségi díj kategóriájában 464-en versenyeztek. Mindez annak köszönhető, hogy számos bolt csatlakozott az Árukereső Megbízható Bolt programjához.

 

Összesen 30 díjat adtak át, ebből 12 minőségi, valamint 17 népszerűségi díj talált gazdára. A JátékNet kapta az esemény legnagyobb elismerését, az Ország Boltja kitünetést, azonban Játék kategóriában minőségi és népszerűségi díjakért folyó versenyben is első helyen szerepelt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14