Az egész mobiltelefonos vásárlási folyamatot lefedi az OTP új mobilalkalmazása

Okostelefonnal rendelték a Costes és Kiosk fogásokat a Sziget VIP részlegében

forrás: Prím Online, 2014. augusztus 17. 10:15

Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil Simple applikációja. Az alkalmazással a teljes mobillal történő vásárlási folyamatot értelmezték újra a készítők a rendeléstől a fizetésig. A Simple jelenleg ital automatáknál, éttermi és online ételrendelésnél, valamint mozijegyvásárlásnál használható, de év végéig további funkciók érkeznek. A bejelentés napján a Sziget VIP részlegében tesztelhették az alkalmazást a szerencsések.

Az okostelefonos fizetés világszerte terjed, azonban az erre fejlesztett megoldások általában csak a fizetési tranzakcióra koncentrálnak, és nem használják ki a telefonban rejlő további lehetőségeket. A Simple erre ad választ, túlmutatva az eddig elérhető applikációkon. Az ingyenes alkalmazás már letölthető a Google Play-ből és az Appstore-ból is.

 



A bank- és mobilszolgáltató-független alkalmazás kétségtelenül egyik legizgalmasabb funckiója, hogy segítségével a felhasználók egyes éttermekben és szórakozóhelyeken a telefonjukon nyithatják meg az étlapot, adhatják le rendelhelésüket és fizethetnek is. “Senki sem szeret sokáig várni, hogy megkapja az étlapot vagy felvegyék a rendelését, ráadásul a vendéglátóhelyeknek is egyszerűbbé teszi az életét az applikáció” – mondta el Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezető igazgatója. 

 



A pincér funkció mellett az alkalmazással 300 étteremből lehet ételt rendelni. Emellett országszerte többszáz ital automatából lehet vásárolni, böngészni a moziműsort és megvenni a mozijegyet. Benyó Péter a további lehetőségekről azt mondta, első körben az elfogadóhelyek számának bővítésére, valamint arra fókuszálnak, hogy minél többen használják a Simple alkalmazást, ugyanakkor terveik szerint már idén új szolgáltatások is érkeznek az alkalmazásba.

 



Az eseményen ott volt Gerendai Károly, aki a Sziget fesztivál és a Costes és Kiosk éttermek nevében is köszöntötte az új fejlesztést. A készpénzmentes fizetési innovációk kiterjesztésében úttörő szerepet vállaló üzletember elmondta: „Úgy gondolom, hogy a mobilfizetés és az okostelefonok nyújtotta lehetőségek elterjedése jelentős innovációt jelentene a vendéglátóipar és más szektorok számára. A Simple alkalmazás azokat a lépéseket teszi meg, melyek ahhoz kellenek, hogy a felhasználók széles körben elkezdjék használni az ilyen típusú innovációkat.”
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14