Az eMAG újabb lépése, hogy az első számú magyar online kereskedő legyen
Magyarországi pozíciójának erősítése érdekében a Naspershez tartozó eMAG.hu integrálja a szintén a cégcsoport tulajdonában lévő Grando.hu-t. A domainre érkező felhasználókat az eMAG.hu oldalra irányítják át, ahol regisztráció nélkül is bejelentkezhetnek korábbi fiókjukkal, és felfedezhetik az online vásárlás új lehetőségeit. Ezzel a lépéssel azt szeretnék elérni, hogy idővel az ország első számú online kereskedőjévé váljanak.
Az eMAG közel 700 márka több mint 22.000 termékét kínálja olyan szolgáltatásokkal kiegészítve, amelyek különlegesnek számítanak a hazai piacon. Ingyenes és pontos házhozszállítást, illetve bankkártyás vagy utánvétes fizetési lehetőséget biztosít az ország egész területén. A vevő az átvételkor még fizetés előtt kibonthatja az árut, és akár azonnal vissza is küldheti a terméket, ha esetleg meggondolta magát. Az eMAG garanciával rendelkező, esetlegesen meghibásodott termékeket a cég térítésmentesen juttatja el a tulajdonostól a szervizbe, majd javítás után vissza a vásárlóhoz.
A stratégiai együttműködés egy újabb fontos lépés annak érdekében, hogy az eMAG megerősítse jelenlétét a magyar e-kereskedelmi piacon. Közép-Kelet-Európa legnagyobb online áruháza alig egy éve kezdte meg működését hazánkban, és már 10 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik az informatikai és elektronikai termékek online értékesítésében. A termékkategóriák is folyamatosan bővülnek: az idei évtől már szépségápolási és kozmetikai cikkek, babaápolási termékek és házikedvenceknek szánt kiegészítők is megtalálhatók az eMAG.hu kínálatában. A vállalat sikeréhez hozzájárult, hogy vezető márkák termékeit kínálják kedvezményes áron különleges akciók keretében. Az egyedi értékesítési akciók, a villámgyorsan felépített adatbázis és a folyamatosan magas minőség és pontosság emelte a vezető online kereskedők közé az eMAG.hu-t alig egy év alatt.
„Amikor tavaly októberben beléptünk a magyar piacra, azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy néhány éven belül az ország első számú online kereskedelmi vállalata legyünk. Az elmúlt hónapok dinamikus növekedését és 10 százalékos piaci részesedésünket tekintve egyre közelebb kerülünk ehhez a célhoz. Az eMAG az online vásárlás egy új szintjét képviseli - minőségi szolgáltatásaink Magyarországon is egye több vásárlót győznek meg arról, hogy érdemes bennünket választani, ha új és garanciális termékekről van szó. A közlejövőben számos meglepetéssel készülünk, ezért érdemes lesz figyelni bennünket” – mondta Iulian Stanciu, az eMAG ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Erősítheti a vásárlási kedvet az új e-kereskedelmi törvény
- A rendszeresen internetezők több mint harmada e-vásárló
- e-kereskedelem változás: a vevő 14 napig elállhat a vásárlástól!
- Csaknem kétszáz embert mintegy hatmillió forintottal rövidített meg egy internetes csaló
- Új szolgáltatás a Vateránál
- 8 éves csúcson az online kiskereskedelmi forgalom
- A webáruházak többsége növelte forgalmát tavaly
- Az eOptika.hu az Év Internetes Kereskedője 2014-ben
- eNET: várakozáson felül teljesített a hazai online kiskereskedelem
- A Pannon Szoftver 110 milliós beruházással fejleszt online kereskedelmi rendszert
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.