Az Android vezet a nagy európai országokban
Az androidos eszközök uralják az Egyesült Királyság mobilpiacát. Tavaly március óta minimálisan csökkent a platform népszerűsége, de még mindig messze a többi operációs rendszer előtt áll. Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban viszont nőtt a népszerűsége.
Az eMarketer adatai alapján még mindig messze az Android a legnépszerűbb mobil operációs rendszer több nagy európai országban. A két nagy rivális mellett a Windows Phone is egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a tortából: a vizsgált országok közül mindegyik esetében növekvő tendenciát mutat a platform elterjedtsége. Az iOS megosztottsága már vegyesebb képet mutat, Németországban és Olaszországban például veszített népszerűségéből.
A BlackBerry operációs rendszer keresettsége több helyen is zuhanórepülésbe kezdett, Franciaországban tapasztalható a legnagyobb visszaesés. Ott 4%-ról 1,1%-ra esett vissza elterjedtsége. Az Egyesült Királyságban is egyre kevesebben keresik a BB mobilokat: ott 2,8%-kal esett vissza a népszerűsége. Olaszországban szintén csökkenés tapasztalható (2,5-ről 1,2%), Spanyolországban pedig az idáig is csekélynek mondható érdeklődés (0,2%) nullára esett vissza. Egyedül Németországban mutat stagnáló képet a BlackBerry, ott egy éve stabilan őrzi 0,5%-os elterjedtségét.
Az Android esetén is vannak olyan országok (Egyesült Királyság, Spanyolország), ahol csökkent a platform népszerűsége, de még mindig messze vezet a többiek előtt. Mindkét országban az iOS és a Windows Phone javára nőttek a mutatók, ám Spanyolországban még mindig szinte egyeduralkodónak számít a Google operációs rendszere (88,6%), az Egyesült Királyságban pedig abszolút többséggel (56,2%) uralja a piacot.
Forrás: eMarketer.com; Nyitókép: techhim.com
Kapcsolódó cikkek
- Egyre népszerűbb a foodpanda mobilalkalmazása
- Egyre nagyobb a KitKat elterjedtsége
- A BlackBerry 10 felhasználók szeretik az Android alkalmazásokat
- Samsung Z - Tizen platformmal az Android ellen
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- D-Link Wi-Fi Smart Plug: elektromos eszközeink távoli kezelésére
- A KitKat népszerűsége fél év távlatából
- Megjelent az első hazai védőoltásokat naplózó alkalmazás
- Áprilisban mobilokra is jön a The Amazing Spider-Man 2
- Már Gingerbreadre is elérhető a BBM
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.