Online árurendelő rendszer indult cégeknek
A kiskereskedelemben már elterjedt online rendelési lehetőségek előnyeit terjeszti ki az üzleti területre is az az online árurendelő és árösszehasonlító rendszer, amely április elején indult Magyarországon. A rendszer fejlesztője és üzemeltetője egy magyar startup vállalkozás.
A magyar oldalon már 20 ezer különböző termékre több mint 70 ezer ajánlat található meg. Jelenleg elsősorban az élelmiszerek és az italok dominálnak a kínálatban, de elindult más területek felépítése is - közölték.
Több országban, egyebek mellett az Egyesült Államokban, Spanyolországban, Ausztriában és Angliában is folynak tárgyalások a további terjeszkedés lehetőségeiről.
A rendszerbe való regisztrálás egyszerű, és teljesen ingyenes mind a vevők, mind a szállítók, nagykereskedők számára. Használata a vevőknek folyamatosan díjtalan, a beszállítók pedig a visszaigazolt rendelések után fizetnek jutalékot. Az idei év végére 500 millió és 1 milliárd forint közötti rendelési összeg elérése a cél - tájékoztatott a fejlesztő társaság.
Az Order-Taker Zrt. tavaly év végén alakult és idén április elején kezdett élesben működni. A vállalkozásnak jelenleg mintegy tíz belsős és külsős munkatárs dolgozik.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes alkalmazás segíti a választást
- Vállalati karrier oldalak: nem a tegezésen múlik
- Filmmel, honlappal, mobilalkalmazással is népszerűsítik az új fordítású Bibliát
- Dolmányos varjúkat figyelhetünk az interneten
- A Kispál és a Borz teljes diszkográfiája letölthető
- Cisco: az internet átrendezi a világ egyik leghíresebb múzeumát is
- Választás: Google-térképen jelölik majd a 150 méteres kampányhatárokat
- Internetes árverésen válik meg 151 luxusautótól az olasz kormány
- Magyar startup hódítaná meg a globális hajóbérlési piacot
- Virtuális múmiaboncolás Svédországban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.