A webáruház új trendjei
Értékesítés a weben
A Piac és Profit újabb rendezvénye a weben való értékesítésre fókuszál. A résztvevők a webkereskedelemmel, a webáruházak új trendjeivel ismerkedhetnek meg április 17-én.
Rohamos mértékben térnek át a hazai cégek, kereskedők a webes felületen való értékesítésre. A vásárlóközönség folyamatosan növekvő része már szívesebben „tér be” a virtuális boltokba, mint az igaziba. Ma már nem lehet piaci versenyben maradni saját webáruház nélkül.
A leggyorsabban fejlődő webáruházak egyre gyorsabb, hatékonyabb, bravúrosabb webértékesítési technikákkal, felületekkel, értékesítési trükkökkel, vevőcsalogató és megtartó technikákkal rukkolnak elő. A Facebookon való jelenlét is új távlatokat kapott.
Erre a területre fókuszál a Piac és Profit KKV Akadeémiájának április 17-ei rendezvénye.
A rendezvény részletes programja letölthető PDF formátumban: Értékesítés a weben.pdf, regisztrálni pedig a hivatalos oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Összefogott GE, az AT&T, a CISCO és az Intel a gépek és emberek együttműködéséért
- BYOD: A mobilbiztonság aktuális trendjei
- A vállalatok jobban tartanak saját alkalmazottaiktól, mint a hackerektől
- IDC: az új technológiák teljesen átalakítják a vállalati informatikát
- Nagyot erősödött a hazai it-piac
- Üzletelne Magyarországgal az Egyesült Királyság
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Smartmobil 2014: hazai startupok a világsiker küszöbén
- CeBIT: Robotkézfogástól az adatbiztonságig
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.