A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
A felhasználói profilokhoz hasonló Timeline-t kapnak
A Facebook bejelentette, hogy az oldalak megjelenése átalakul az asztali verzióban, sokkal inkább hasonlít majd egy felhasználói profiloldalra. Az új dizájn ezen a héten lesz éles.
A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését. Ez a dizájnváltozás az eddigi legjelentősebb átalakítás az oldalaknál. Ezentúl olyan idővonallal találkozhatnak a userek, mint a hagyományos felhasználói profilok megjelenése.
A napokban tapasztalhatták a felhasználók, hogy jelentősen megváltozott üzenőfaluk kinézete. A Facebook most az oldalaknál is változtat a dizájnon: a korábbi kétsávos idővonalat egysávos felület váltja fel.
Az átalakított megjelenésnek köszönhetően az egyes posztok függőleges elrendezésben jelennek majd meg, csakúgy, mint a felhasználók idővonalán. Megszűnik a kiemelt poszt opció, mely az oldal egész szélességében megjelent. Ez érthető is az egysávos megjelenést nézve. A posztok szélessége viszont növekszik: a korábbi 410 pixeles megjelenést 511 pixel váltja fel.
A megjelenés úgy módosul,jobb jobb oldalon foglalnak majd helyet a posztok, bal oldalon pedig az üzleti információk látszanak majd. Itt megtalálható többek között a térkép, a telefonszám, a weboldal URL címe is.
A borítókép felett megjelenik majd egy menüsáv, ahol külön fülön láthatók az értesítések, a beállítások, valamint jobb oldalon a hirdetéskezelő opció. A borítókép jobb oldalon pedig helyet kapnak a fontos statisztikai adatok.
Az adminok az általuk kezelt oldalakat a szintén a menüsorban megjelenő Insights fülön belül az Overview (áttekintés) menüpontban egymás alatt sorba rendezve megtekinthetik, a bejegyzéseknél pedig a korábbi legnépszerűbb posztokat is megtekinthetik.
Az adminoknak arra is lesz lehetőségük, hogy megváltoztassák az oldalak kategóriáit. Ha korábban rosszat adtak meg, az „Oldal szerkesztése” fülön az alapadatoknál könnyen változtathatnak rajta.
A legjelentősebb változtatásokat lásd az alábbi képen.
Forrás: TheNextWeb.com, AllFacebook.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Facebookoznak és blogolnak a magyar újságírók
- A Twitter vezetője Kínába készül
- Mikor hal meg a Facebook? Maximum, ha öngyilkos lesz…
- Ismét lesz F8 fejlesztői konferencia
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- Közösségi élet a Facebookon túl
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- Megérkezett a Facebook Messenger Windows Phone-ra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.