Eladták a Vibert
Egy japán vállalat, a Rakuten vette meg Viber üzenetküldő szolgáltatást. A vételár közelít a milliárdos összeg felé.
Japán kézbe kerül a Viber. A Rakuten nevű vállalat, aki az online kiskereskedelmi lánc, a Play.com tulajdonosa, az üzletért 900 millió dollárt fizet majd.
A Rakutennek több érdekeltsége is van. Övé többek között a kanadai e-olvasó, a Kobo is, és ezzel a felvásárlással szeretnék digitális befolyásukat kiterjeszteni a feltörekvő piacokra is.
A Viber ciprusi alapítású szolgáltatás, jelenleg 300 millió regisztrált felhasználója van. A Rakuten azt szeretné, ha ügyfeleik igénybe tudnák venni a jövőben a Viber szolgáltatását, hogy kapcsolatba lépjenek az online áruházzal a vásárlás során. Mindez azt jelenti, hogy a Viber felhasználói tábora a csoport 225 millió ügyfelével bővülhet majd.
Ezáltal a chatprogram felhasználói tábora tovább gyarapodhat, és a felvásárlás még jót is tehet neki versenytársaival, a Whatsappal, a WeChattel s a Line-nal szemben.
Forrás: BBC.co.uk
Kapcsolódó cikkek
- 400 millióért vesz startupot a Google
- A Lenovo megvásárolja az IBM x86-os szerver üzletágát
- Chatelhetünk LG háztartási készülékeinkkel
- Egy kínai milliárdos megvásárolná a The New York Timest
- Mégsem szűnik meg a Winamp
- Megérkezett a Viber Out
- A Google megveszi a robotgyártó Boston Dynamicset
- A Yahoo megvenné az Imgurt
- SMS és MMS támogatással bővül a ChatON
- A BlackBerry mégsem adja fel?
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.