A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
A Rex Kutyaotthon Alapítvány 1992 őszétől működik, az Állat-örökbeadási központja a Rex Állatsziget pedig 2004 nyarán nyílt meg. Az alapítvány 2013-ban 500-nál több bajba jutott állat számára talált új szerető gazdát, vagy juttatta vissza eredeti gazdájához, illetve évente átlagosan 900 kutyáról, macskáról, egyéb haszonállatról gondoskodik hosszabb-rövidebb ideig, valamint több, mint 1000 állatorvosi beavatkozást – ivartalanítást, műtéteket, sérülések kezelését – végez el a hozzájuk bekerülő állatokon.
Mindez jelentős adminisztrációs teherrel is jár. A feladat megoldásához egy egyszerű Excel táblázat már nem elég, hiszen a bekerülő állatok minden adatát, azok változásait rögzíteni kell. Hasonlóképp kezelni kell a valódi és a virtuális örökbefogadók – egy-egy kiválasztott állat ellátását finanszírozók –, illetve az önkéntesek adatait is.
Ezt hatékonyan csak olyan adatbázissal lehet megoldani, amely a különböző „ügyféladatokat” összekapcsolja, és bizonyos relációkban kereshetővé és kezelhetővé teszi. A napi munkát nagyon felgyorsítja és egyszerűbbé teszi az, hogy például egy beérkezett, ivartalanításon és kezeléseken átesett állat naprakész adatbázisához egyetlen gombnyomással csatolni lehet az utána érdeklődő potenciális örökbefogadóval váltott e-maileket. Az örökbefogadás megtörténte után pedig épp ilyen egyszerűen nyomon követhető, hogy mi lett az örökbeadott állat sorsa.
Haba Gábor, a Rex Kutyaotthon Alapítvány marketing és kommunikációs vezetője elmondta: "A rendszer bevezetésétől a hatékonyság növekedése, az adminisztrációra fordított idő csökkenése és így az állatokkal tölthető idő növekedése mellett legalább 10 százalékos költségcsökkenést és 10 százalékos bevétel növekedést is várunk” .
A Microsoft Dynamics CRM (CRM – Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer) a cég vállalatirányítási rendszerének egyik eleme, amelyet a Rex Kutyaotthon Alapítvány esetében a Dynafix Kft. szabott személyre. A rendszer alapvetően az értékesítés, marketing és ügyfélszolgálat munkáját hivatott támogatni, és teljes mértékben az adott ügyfél igényeire szabható.
„A Microsoft nagy hangsúlyt fordít a civil szervezetek támogatására, és különösen nagyra értékeljük a Rex Kutyaotthon Alapítvány tevékenységét, hiszen az állatmentésen kívül számos oktató- és szabadidős programot is kínálnak, melyekből a diákok tudhatnak meg többet a felelős állattartásról, így könnyítve meg a pedagógusok munkáját is” – ezt Szilágyi Bernadette, a Microsoft YouthSpark programjának vezetője tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Vezeték nélküli audiotermékek a Samsungtól
- Az Intel emberi érzékeléshez hasonló képességekkel ruházza fel készülékeit
- Új szoftver a gerincbetegek diagnosztizálásához
- A Dell innovatív szoftverei a legfontosabb IT kérdésekre fókuszálnak
- Hogyan tudhatja digitálisan is biztonságban családját?
- Népszerűek a vásárlói hűségprogramok
- Dell és SAP megoldások – adatok másodpercek alatt
- Vállalati felhő megoldások a Microsofttól
- Termékbejelentések a G Datától
- Új HP termékek, hogy megzavarjuk támadóinkat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek
A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.
Növényvédelmi drónpilótaképzést indít a Széchenyi-egyetem, az ABZ Drone és a CloudIA
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA) együttműködési megállapodást kötöttek, amelynek keretében növényvédelmi drónpilóta-képzést indítanak, először május végén. Az oktatás az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karon valósul meg, elérhetővé téve a legmagasabb szintű drónképzést a régió szakemberei számára.
Mitől lesz okos a jövő hálózata
A jövőben a megújuló energiaforrások arányát növelnék a legtöbben, 2030-ra pedig a digitalizáció és az energiaellátás zöldülése a legmarkánsabban megmutatkozó igény - derül ki az E.ON Hungária Csoport reprezentatív kutatásából. A vállalatcsoport felkészülve a jövő kihívásaira, az elkövetkező években 1 milliárd eurót tervez költeni áramhálózatának fejlesztésére Magyarországon és folyamatosan keresi és alkalmazza azokat a megújuló energia használatát segítő innovatív eszközöket, amelyek a hálózat stabilitását és rugalmasságát szolgálják.