Okostelefont az okostelefonboltból
A karácsony slágertermékei várhatóan idén is a tabletek és az okostelefonok lesznek világszerte. Ez a trend nem okoz meglepetést, mert egyre többen töltik az idejük jelentős részét online. A Xeroxhoz tartozó, vásárlási szokásokat vizsgáló kutatóvállalat, a WDS az ünnepek közeledtével arra volt kíváncsi, hogy az emberek mi alapján választanak okostelefont és milyen vásárlási preferenciákat fogalmaznak meg ezekkel a termékekkel kapcsolatban Amerikában.
A WDS saját felmérése szerint nem igazolható az a tény, hogy a legújabb fejlesztésekkel felszerelt mobilok iránt a legnagyobb a kereslet. A válaszadók 61 százalékánál nem elsőrangú szempont, hogy a legfrissebb technológiájú okostelefont birtokolják. Az idősebb korosztályok körében a márkánknak a szerepe is csökken. Az árnak viszont nagy jelentőséget tulajdonítanak a hatvan év felettiek. Az aktív dolgozók és a fiatalok esetében a költségek, pénzügyi kérdések hátrébb sorolódnak, ellenben náluk a hálózati sebesség kritikus kérdésnek számít. Nem meglepő ugyanakkor, hogy az okostelefonok színén, típusán, képességein túl valójában minden korosztály számára a legfőbb kiválasztási szempontot a hálózati lefedettség és a szolgáltatás megbízhatósága jelenti.
Kapcsolódó cikkek
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- Gyermekfigyelő karóramobilt dobtak piacra Kínában
- Mi kerül a karácsonyi virtuális kosarunkba?
- Obama nem használhat iPhone-t
- Hogyan tudhatja digitálisan is biztonságban családját?
- Mérsékelte 2014-es okostelefon eladási prognózisát a Samsung
- Két magyarországi weboldal versenyez a legjobb gyermekbarát tartalom díjért
- Teljes gyűjteményét számítógépre viszi a Norvég Nemzeti Könyvtár
- Mobilitást elősegítő fejlesztéseken dolgozik a Xerox
- Amerikában az Apple uralja az okostelefon piacot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.