YouTube: nem tökéletes az új kommentrendszer
A YouTube hétfőn ismerte be hivatalos blogjában, hogy az új Google+-on alapuló hozzászólási rendszer nemcsak javított a minőségen, hanem sajnos hibákat is rejt.
Nemrég beszámoltunk róla, és sokan azóta már biztosan tapasztalták is, hogy megújult a népszerű videómegosztó, a YouTube kommentrendszere. A hozzászólásokat összekötötték ugyanis a Google+ közösségi oldallal.
Sajnos a dolognak hátulütői is akadtak. Igaz, hogy ezzel sikerült megvalósítani az eredetileg is tervezett minőségjavulás, és ezzel a megoldással kiszűrhetők a durva kommentek is. Igen ám, csakhogy a dolognak hátulütője is akadt, méghozzá az, hogy növekedett a spamek aránya.
Bár még csak két hete vezették be az új megoldást, már számos visszajelzés érkezett a kéretlen levelekkel kapcsolatban.
A blogon egyúttal azt is bejelentették, hogy a javításon már dolgoznak, amelynek része, hogy a nem oda illő linkeket jobban felismeri már a rendszer, és a túl hosszú kommenteket is letiltja majd a rendszer. Meg lesz határozva, maximum milyen hosszú hozzászólást írhatnak a felhasználók.
Ami még a javítások részeként már észlelhető, hogy az úgynevezett ASCII-képeket is jobb hatásfokkal azonosítják ezentúl. Ezeket szöveges karakterekből készítik, és a többsörös szövegen keresztül rajzolódik ki egy adott minta.
Természetesen ezzel még nincs lezárva a kérdés, egyelőre még dolgoznak azon, hogyan lehetne véglegesen kivédeni az ilyen jellegű problémákat.
Forrás: YouTube Blog
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Változnak a YouTube kommentek
- Nőtt a Google+ népszerűsége
- Google+ hashtagek a Google keresőben
- Ma sok GTalk üzenet félrement
- Elhárították a hibát a Gmailben
- A YouTube megtriplázta mobilhirdetési bevételeit
- A Google és a Microsoft együtt fejleszt
- Odateszi magát a Google az I/O-n
- Megújult a YouTube iOS alkalmazása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.