Mobiltelefonnal azonnal küldhető adomány a QR-kód lefotózásával
A Cellum által fejlesztett MasterCard Mobile alkalmazáson keresztül néhány kattintással küldhető adomány a Magyar Vöröskereszt facebookos akciójában a tájfun áldozatainak. Ez az első adománygyűjtő kezdeményezés Magyarországon, ahol összekapcsolják a gyors mobilfizetés technológiáját a közösségi médiával. A hazai legnagyobb humanitárius szervezet és a fejlesztő kérik, hogy aki teheti, ossza meg a fotót a Facebookon és más közösségi oldalakon.
A Magyar Vöröskereszt azt reméli, hogy a Facebookon keresztül olyan segíteni akaró embereket is képes lesz megmozgatni, akik eddig pusztán azért nem vettek részt ilyen karitatív akciókban, mert számukra nehézkes volt a pénz elküldése, a postai csekkek befizetése vagy a banki utalás esetén a számlaszámok keresése.
Link a Vöröskereszt Facebook oldalához:
Hogyan küldhetsz pénzt a Facebookon a tájfun áldozatainak?
1. Amennyibe még nem rendelkezel vele, töltsd le a MasterCard Mobile alkalmazást okostelefonodra és regisztráld kártyádat a rendszerben. A több körös regisztrációs mechanizmus a felhasználó biztonságát szolgálja. (Akik még nem használták az alkalmazást elég, ha lefotózzák a kódot és automatikusan lehetőséget kapnak az applikáció letöltésére)
2. Adomány elküldésekor pusztán a Facebookon megosztott QR-kód szkennelésére van szükség, az oskotelefonon futó MasterCard Mobile alkalmazáson keresztül. A QR kódban található adatok megjelennek a telefonon, így a támogató ellenőrizni tudja, hogy a megfelelő célra fordítja-e a pénzt.
3. A QR kód tartalmaz egy minimum támogatási összeget, amely növelhető.
4. A támogatási összeg rögzítésével, a küldés gomb megnyomása után az alkalmazás összefoglalja a fizetés adatait, amit meg kell erősíteni.
5. Ezután az alkalmazás kezdeményezi a fizetési tranzakció indítását, melynek engedélyezéséhez meg kell adjuk a fizetéshez szükséges mPin-t.
6. Az alkalmazás visszajelez a Támogatónak a fizetési tranzakció sikerességéről, ami később megtekinthető az alkalmazás „Tranzakciók” menüpontjában is.
A Támogatást gyűjtő Vöröskereszt a Cellum rendszerén keresztül hozzájut a támogatáshoz, amely így a lehető leggyorsabban a Fülöp-szigeteki tájfun áldozatainak megsegítésére létrehozott számlára érkezik.
Kapcsolódó cikkek
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Többen nyomtatnak otthon vonatjegyet
- Laptopokat gyűjtenek rászoruló családoknak
- QR 2.0: Új generációs QR kód törölheti el a nyomtatott igazolványokat és jegyeket
- Indonéziában hódít mobil fizetési megoldásával a Cellum
- Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is
- QR-kóddal végigkövethető az élelmiszerek életútja
- A nemzeti mobilfizetési rendszer indulását jövő júliusra halasztanák
- Microsoft: felhőalapú szoftver nonprofit szervezeteknek ajándékba
- Az év legjelentősebb infokommunikációs projektje a MobilTárca
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.