Új netes áruház nyílt szeniorkorúaknak
Egyedülálló, új vállalkozásba kezdett a SeniorShop.hu weboldal. A nemrég elindított webáruház leendő felhasználóit azok alkotják, akik koruk vagy bármely képességük korlátozottsága ellenére teljes körű és aktív életet szeretnének élni fiatalabb vagy nem korlátozott társaikhoz hasonlóan.
A SeniorShop célja olyan ötletes, kifejezetten ezen célközönség számára kifejlesztett, kiváló minőségű termékek ajánlása, amelyek segítenek a mindennapos tevékenységek könnyebb végrehajtásában, vagy idősebb, esetleg valamilyen hátránnyal rendelkező társunk számára újra lehetővé tesznek olyan tevékenységeket, melyekre eddig nem voltak képesek.
A magyarországi piacon jelenleg nincs olyan internetes vállalkozás, amely kifejezetten ezen réteget célozná meg és olyan termékeket kínálna, amelyek elősegítik az önálló és aktív életvitel meghosszabbítását és kiteljesítését.
A SeniorShop webáruház folyamatosan bővíti induló termékkörét és tervei között szerepel, hogy nemcsak termékekkel, de ugyanezen célcsoport részére nyújtandó szolgáltatások kínálatával is piacra lép, fogalommá és új márkanévvé formálva a SeniorShop nevet.
Jól strukturált felépítésének és egyszerűen kezelhető felületének köszönhetően a kezdő internetfelhasználók is könnyedén használhatják az oldalt.
Az induló termékkínálat több mint 600 különböző terméket tartalmaz, melyek az élet számos területén kínálnak megoldást a mindennapok megkönnyítésére. A termékek között a beszélő lázmérő vagy vérnyomásmérő mellett például olyan társas- és kártyajátékok is találhatók, melyek kifejezetten látássérültek számára kerültek kifejlesztésre.
Az idősek gondozását segíthetik a baby őrök mintájára kifejlesztett szenior őrök, a tisztálkodást lehetővé tévő zuhanyzó székek, vagy a bárhová felhelyezhető kapaszkodók. Az önálló és aktív életvitel meghosszabbítását teszik lehetővé a speciális, idősek számára kialakított evőeszközök, poharak vagy akár egy zsemle biztonságos felvágására szolgáló konyhai segédeszköz.
Rendszeres tanácsadói szolgáltatást is kínál, ahol szakorvosok és szakgyógyszerészek állnak a felhasználók rendelkezésére gondjaik, problémáik megválaszolásában.
Európa számos országában elérhetőek már az idős és aktív korú népesség számára kínált egyedi és speciális termékek. A magyar magánszemélyek által megvalósított webáruház ezen termékeket és szolgáltatásokat kívánja elérhetővé tenni a magyar lakosságon belül is az egyre szélesebb réteget képviselő, aktív életvitellel rendelkező, idősebb korosztály számára.
Kapcsolódó cikkek
- Még három napig lehet jelentkezni "Az Év Honlapja" pályázatra
- A Twitter térképen jelzi a káromkodást
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Összefog a netes kereskedelmi piac
- Bill Gates: az egészség fontosabb, mint a technológia
- Az Év Honlapja 2013 – hosszabbítás
- Telenor Felhőszolgáltatások a sikeres vállalkozásokért
- eMag Magyarországon is
- A webáruházak térhódításának következménye
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.