A Katona József Színház a SzEK-ben
A Katona József Színház az első olyan kulturális intézmény, amely belépett a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) iparági egyesületbe. Az intézmény törekszik az innovatív, új megoldások evezetésére.
A Katona József Színház csatlakozott a SzEK.orghoz. A lépés érthető, hiszen folyamatosan törekednek az innovatív megoldások adaptálására. Az online értékesített jegyek arányát tekintve a hazai színházak körében az élvonalban van: a 2007-es 10%-hoz képest a tavalyi évadban már a jegyek közel 40%-át elektronikus csatornákon értékesítették.
A színház új típusú értékesítési módok iránti elkötelezettségét jelzi, hogy 2012 őszén a Katona nyitotta meg – a MasterCarddal együttműködésben – Európa első készpénzmentes kávézóját, a K:antint. Magyarország egyik legismertebb és legelismertebb művészszínháza a SzEK.org-tagságtól a best practice-ek aktívabb cseréjét és vállalati kapcsolatai bővítését várja.
A 2005-ben alakult, és 2010 áprilisában közhasznú státuszt nyert Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) alapítói - felismerve az új üzletág gazdaságélénkítő szerepét - célul tűzték ki, hogy elősegítik az elektronikus kereskedelem korszerű, gazdaságos és megbízható formáinak elterjedését. Tevékenységük a szakmai ismeretterjesztéstől az e területet érintő, készülő jogszabályok véleményezésén át az etikai normák kialakításáig és elfogadtatásáig tart.
A szövetség tagjai között az elektronikus kereskedelmi piac meghatározó vállalkozásai - beleértve nemcsak a kereskedőket, de más, a terület sikerességében érdekelt cégeket is a bankoktól a futárcégeken át a médiavállalatokig -, valamint a témával foglalkozó szakemberek egyaránt megtalálhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Két hét múlva eldől, kié lesz „Az Év Honlapja” cím
- Megjelent a Google Media Tools
- Levél vs. e-mail – mikor melyik biztonságos?
- A KockaÁruház idén az Ország Boltja
- Mobilalkalmazás az Olcsobbat.hu-tól
- MÁV: 500-ra duzzadt a Wi-Fi-vel felszerelt kocsik száma
- Online oktatási programot indít a Schneider Eletric
- Böngészők az élvonalban
- Megújult a Brozie közösségi böngésző
- Magunk után is kutatunk a Google-n
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.