Kétmillió Vodafone-ügyfél minden adatát ellopták
Ellopták a Vodafone Deutschland német mobilszolgáltató kétmillió ügyfelének számos személyes adatát - közölte a cég csütörtökön. Az informatikai bűncselekménynek egyelőre egy gyanúsítottja van, és a hatóságok egy házkutatást is tartottak már. A cég rendszerét csak bennfentes ismeretek birtokában lehetett feltörni - mondta a vállalat szóvivője.
Elsősorban adathalász támadásokkal és az úgynevezett identitástolvajlásra irányuló próbálkozásokkal kell számolni, ezért az ügyfeleknek rendkívül körültekintően kell eljárniuk, ha személyes adatok, például jelszavak vagy hitelkártyaadatok kiadására kérik őket telefonon vagy e-mailben - figyelmeztetett a Vodafone Deutschland.
A társaság sajnálatát fejezte ki az eset miatt és bocsánatot kért az érintett ügyfelektől, akiket levélben is tájékoztatnak a történtekről.
Kapcsolódó cikkek
- Minden online titkosítást feltört az amerikai és a brit szolgálat
- A Syrian Electronic Army vállalta a felelősséget a hackertámadásokért
- Az adatlopás megelőzése jórészt az alkalmazottakon múlik
- Az NSA behatolt az ENSZ belső videokonferencia-rendszerébe is
- Sanghaj egyik legkeresettebb hackerét fogták el
- Biztonsági résre hívta fel a figyelmet a Zuckerberg Facebook oldalát feltörő hacker
- Amerikai médiaportálokat támadott meg egy szíriai hackercsoport
- Hackerek miatt a tervezettnél korábban jött ki az új Lady Gaga sláger
- Okostelefonok elleni szoftvertámadások Kínában
- Óriási károkat okoznak a célzott támadások
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.